Pátek je blbců svátek...už mě to nebaví

Umělecká práce jednoho klidného  místa...na hřbitově. 
Už delší dobu přemýšlím jestli svět

skutečně, jak občas říkám, míří do prdele nebo jsme se všichni zbláznili. Delší dobu se zabývám tím co dělat, abych přežil. Ne konec světa.
Ne náraz asteroidu, sluneční megaerupci nebo snad globální oteplení/ochlazení (použij v co věříš). Chci přežít smrt zdravého rozumu. Chci si ho zachovat. Na druhou stranu si říkám, jestli by pro mě nebylo lepší kdybych se také zbláznil a přestal ho používat nebo o něj úplně přišel. Rozhodně by mi pak bylo lépe. Netrápilo by mě, že v Bruselu mají celé jedno oddělení na určování zakřivení banánů a druhé na ladění správné barvy rajčat. Nevadilo by mi, že se v některých městech bude jezdit jen třicítkou, protože nějakého blbce napadlo, že by to mohlo být fajn. Nenaštvalo by mě, že sdružení jako Prasklé matky nebo Děti z kohosi, pořádají happening uprostřed města a nechají kvůli tomu uzavřít důležitou dopravní tepnu. Bylo by mi dokonce jedno, že zakázali normální žárovky, s chabým odkazem na ochranu životního prostředí a šetření energiemi.

Problém je, ale v tom, že jsem ještě stále do fáze totálního pozbytí rozumu nedospěl a tak mě to všechno štve. Rozčiluje mě to tak, že mám někdy dojem, že dál už to prostě nevydržím. Že nebudu schopen příští ráno vstát a dozvědět se další úžasnou zprávu o tom co zase bruselský ouřada vymyslel a čím mi znepříjemní život. Že nebudu schopen unést další nesmyslné nařízení, regulaci či omezení, se kterým přišel nějaký rozum nemající politik nebo aktivista.

Ale co dělat abych se nezbláznil a o ten (snad) zdravý rozum nepřišel. Kudy nebo kam se vydat, abych tam mohl žít ve jménu svobody a klidného života se vším co k němu patří.

Možná jsem divný, ale já prostě chci mít možnost ničit si svůj vlastní život svými vlastními chybami. Nemám zájem o to, aby mě před nimi někdo chránil, protože jen z chyb mám možnost se poučit.

Čím dál více se tak nořím do pocitu smutku a zoufalství. Čím dál více mám dojem, že už není cesty zpět a my skončíme ve společnosti, která bude tak sterilní a hloupá, že zahyne.

Nicméně staré a velmi moudré přísloví našich prababiček říká: #Nic se nejí tak horké, jak se to uvaří.
Má pravdu. Čím dál častěji totiž zjišťuji, že stejné pocity má dlouhá řada lidí. A jsou to zhusta lidé inteligentní a chytří. Vzdělaní a sečtělí. Jsou to lidé jejichž hlas může mít a má váhu. Hlas, který může něco změnit. Bohužel, ale také hlas, který není slyšet. V naší společnosti a myslím současnou západní civilizaci jako celek, je totiž pravidlem, že čím méně jsem chytrý a čím méně mám zdravého rozumu, tím jsem hlasitější, tím více řvu a snažím se své nesmysly prosadit.
Ti rozumní zatím mlčí. A já si říkám: není už čas se ozvat? Není už čas začít něco dělat? Nezbývá nám posledních pár vteřin před tím definitivním kolapsem zdravého rozumu?

Souhlasíte se mnou? Máte také dojem, že dál už to takhle nejde a my musíme říct, že nás nebaví to co se děje? Pak sdílejte dál a dejte ostatním vědět, že nechcete žít ve světě plném nesmyslů, že víte co představují slova svoboda a odpovědnost, že chcete být kapitány svých vlastních životů.

Poznámka komentující:  Napsal jsi...Ti rozumní zatím mlčí. Asi ví proč. Blbci by je utloukli čepicema. Jsou v přesile. - Tvoje povídání předám dál...
A pátek je blbců svátek... napsal bych něco o deprivaci, ale lidi to nechtějí slyšet...!

Zdroj: sociální sítě G+ Honza Ch.

#pátek, #svátek, #svoboda, #svět, #GooglePlus, #votomtoje #blbec a deprivace



CELÁ NABÍDKA MENU štítky je tady:

Accordeon AdSense Afrika Agáta Agent Agentura Aktuality Aktualizace Aktuální info Akupunktura Alphaville Alternativní medicina Amerika Anna Kurnikova Anonymní Avast Blbec a deprivace Blogger Breakfast Bubáci Cestování. Moře Citace a inspirace Citáty a moudra Citáty slavných CZportal český folklor a tance Češi a svět Člověk a Nemoc Databáze Debaty a názory Disk diskuse Dobromysl obecná Dobrý vtip Domény Domov Dr. Watson - chyby Dvořák Eric Clapton Etické a humánní principy Facebook Feedback Fejeton Flirt Forever Young Fotografie G+ Gif Google Google+ Gulášek Havel Historie Hlad Hledání na internetu Houby Humor Humor a vtipy Hydepark o internetu Imunita kojení a spánek Informace Internetové smetiště iPad IRÁN iTunes Jaro Kariera Karikatura Káva kávovar Kemel knihy Kočička komentáře Komunitní sítě Kontrola disku a pokus opravy Korsika Král Král komiků Krokonoše Křesťané Květiny Láska Legendy taneční hudby Lékárna Lékař Lékař a bylinky Les Lesácká polka Lov Lovu zdar Markéta Šichtařová Mobbing Monitorovací přístroje Moře Moudra Moudro Můj pohled na svět Mustafa Kemal Atatürk Myslivost MySQL NATO Návod Nechrápej a pracuj! Nemoci Netlix Nikon Coolpix S8200 Novinky Nuda O koni a Adsense Obrázky Ochrana soukromí Oktoberfest Opera extensions Paleo Peníze Petrova Bouda Pinterest Pirati.cz Písně Pivo Počasí Podnikání poznámky Prasátko Prezident Předjaří Příroda Ptáci Puding Pytlák Radujme se Rakovina prostaty (CaP) reklama Relax Rostou Router Rozdováděný hradní bača Rušičky Růže Rybáři Řecko Řeka Santorini Seneca Sladkosti Slavík obecný | Common nightingale | Luscinia. Smluvní Sociální sítě Soukromé Svoboda Symphony no. 9 Šábes Šablona proti spamu Tam na východě Tanky a Ukrajina Tenkrát na Východě The Beach Boys The King TP-Link Twitter Události Události na internetu Události ve světě Válka Vánoce Vaření pečení Věda Vlasta Burian Volkswagen WCstory Weizsäcker Wireless N Router TL-WR720N XTranslate Zajímavosti Zdraví Zdraví a životní styl Zelené Znamenám si Žáby Židovské Život na dlani

Oblíbené příspěvky