Borelióza - informace, znalosti i alternativní postupy

Borelie pod lupou
Status věnován přátelům, kteří bojují s boreliózou nebo chronickými nemocemi (třeba RS).

Po mnoha letech boje s boreliózou a dlouhodobě požívající kombinace antibiotik a jiných chemických léků, nepodařilo se nemoc vyléčit, jen občas dočasně zmírnit příznaky. Po každém dočasném přerušení léčby antibiotiky se příznaky ihned vrátily a v horší podobě. Borélie napadala mé orgány, klouby i svaly, ničila srdce, zlikvidovala štítnou žlázu, ovlivňovala zrak i sluch a napadala kognitivní funkce. Zvykla jsem si na každodenní horečky, kašel i bolesti a únavu a učila jsem se s příznaky žít. Díky fb jsem našla v ČR odborníka (vystudovaného lékaře), který léčí boreliózu alternativně. Nechtěl vidět mé krevní testy, neznal moji anamnézu, napojil mě na nějaké elektrody a přesně mi řekl, jaké příznaky mám a dal mi jakési vodičky, které užívám. Po úvodním zhoršení příznaků v počátku léčby, příznaků, které přišly přesně jak mě varoval, jsem se postupem času začínala stávat záhadně asymptomatickou. 

Dnes jsem byla u svého infekcionisty, který pohlédl na mé čerstvé krevní testy a řekl, že vidí zázrak. Vše v normě.

 Pásy Western Blotu (test na boreliózu) jsou aktivní jen dva, oproti zarputilým, nemizejícím šesti pásům v minulých testech. Hodnoty testu CD57, který je klíčový pro zjištění aktivní boreliózy, záhadně poskočily o sto jednotek a jsou náhle v normě, indikující fungující imunitu a nikoliv boj těla s baktérií. Když jsem lékaři (opatrně) zmínila, že jsem vyhledala jiného odborníka (v Evropě), můj americký lékař nebyl skeptický, nepokáral mě, ale naopak mě požádal, abych zjistila, jakou metodou ten lékař léčí, protože takový zázrak ještě neviděl, přestože boreliózu léčí už dvacet let. Řekl mi, že je evidentní, že český lékař byl evidentně dobrou volbou a podařilo se mu to, co on, jako americký odborník, léčící jen medikamenty, nedokázal. Pokud máte někdo zájem o jméno mého českého lékaře (nechci mu dělat veřejnou reklamu, je to skromný pán s expertízou i smyslem pro humor), pošlu e-mailem info.
 Pro upřesnění, nejsem vyléčená, jen jsem bez příznaků a bez antibiotik. Protože neexistuje žádný spolehlivý test, který by prokázal, že borélie už není v těle, nelze nikdy s jistotou říct, že pacient je vyléčený. Test Western Blot, který zkoumá přítomnost nespecifických otisků baktérie v těle je velmi často falešně negativní a lymsky gramotní lékaři mu nepřikládají velký význam. Pokud je test jednou pozitivní, často v těle zůstanou paměťové stopy a test zůstává pozitivní, i když je pacient (možná) vyléčený. Průlomem v diagnostice je test CD57, ze studií je patrné, že pouze borélie může způsobit velmi nízké hodnoty a pacienti s velmi těžkou boreliózou mají často hodnoty v jednociferných číslech. Lékaři monitorují průběh a úspěch či neúspěch léčby pravidelným testováním CD57 a pokud hodnoty stoupají, léčba je úspěšná. Doporučuje se léčbu přerušit, pokud jsou hodnoty okolo 200. Mé pravidelné testy naprosto korelovaly s aktuálním stavem. Když jsem brala antibiotika, hodnoty stoupaly, po přerušení léčby se začly objevovat příznaky a hodnoty opět klesaly. Western Blot zůstával nezměněn (vždy 5-6 pruhů pozitivních). Po další půlroční antibiotické léčbě jsem se rozhodla dát si chvíli klid od kombinace antibiotik a když se začly příznaky opět zhoršovat, zkusila jsem kontaktovat českého alternativního lékaře, kterého mi doporučil někdo z fb, kdo měl velmi dobrou zkušenost s jeho léčbou boreliózy. No a teď jsem netrpělivě čekala na výsledky krevního testu a doufala jsem, že potvrdí můj aktuální stav bez příznaků. CD57 vyskočil z původní hodnoty 50 na 150, indikující úspěšnou léčbu (přestože žádné léky už několik měsíců neberu, tedy oficiálně se neléčím). A Western Blot má náhle jen dva pozitivní pruhy. Můj infekcionista byl příjemně překvapen a velmi ho zajímalo, jakým způsobem mě ten český lékař vyšetřil a co vlastně používám za vodičky.
Preventivně neberu žádné potravní doplňky, žádné bylinné preparáty, pouze kapky, které mi český lékař dal, abych měla jistotu, že případné zlepšení zdravotního stavu nesouvisí s nějakými jinými přípravky. V červnu jdu na další krevní test a budou-li hodnoty krevních testů opět indikovat zlepšení a budu-li stále asymptomatická, nejspíš budu moci vytvořit nějaký závěr o nejspíš úspěšné alternativní léčbě.

V tuto chvíli vím jen to, že jsem čtvrtý měsíc bez antibiotik a tak dlouho jsem nikdy bez antibiotik nevydržela. Kdykoliv nastal relaps, chvíli jsem se snažila bojovat, než byly příznaky nesnesitelné a bránily mi v běžném fungování a volala jsem infekcionistovi, že potřebuju opět antibiotika, která, zdá se, příznaky pouze u mně potlačila. Euglena Janae Bradley

Sociální sítě

CELÁ NABÍDKA MENU štítky je tady:

Accordeon AdSense Afrika Agáta Agent Agentura Aktuality Aktualizace Aktuální info Akupunktura Alphaville Alternativní medicina Amerika Anna Kurnikova Anonymní Avast Blbec a deprivace Blogger Breakfast Bubáci Cestování. Moře Citace a inspirace Citáty a moudra Citáty slavných CZportal český folklor a tance Češi a svět Člověk a Nemoc Databáze Debaty a názory Disk diskuse Dobromysl obecná Dobrý vtip Domény Domov Dr. Watson - chyby Dvořák Eric Clapton Etické a humánní principy Facebook Feedback Fejeton Flirt Forever Young Fotografie G+ Gif Google Google+ Gulášek Havel Historie Hlad Hledání na internetu Houby Humor Humor a vtipy Hydepark o internetu Imunita kojení a spánek Informace Internetové smetiště iPad IRÁN iTunes Jaro Kariera Karikatura Káva kávovar Kemel knihy Kočička komentáře Komunitní sítě Kontrola disku a pokus opravy Korsika Král Král komiků Krokonoše Křesťané Květiny Láska Legendy taneční hudby Lékárna Lékař Lékař a bylinky Les Lesácká polka Lov Lovu zdar Markéta Šichtařová Mobbing Monitorovací přístroje Moře Moudra Moudro Můj pohled na svět Mustafa Kemal Atatürk Myslivost MySQL NATO Návod Nechrápej a pracuj! Nemoci Netlix Nikon Coolpix S8200 Novinky Nuda O koni a Adsense Obrázky Ochrana soukromí Oktoberfest Opera extensions Paleo Peníze Petrova Bouda Pinterest Pirati.cz Písně Pivo Počasí Podnikání poznámky Prasátko Prezident Předjaří Příroda Ptáci Puding Pytlák Radujme se Rakovina prostaty (CaP) reklama Relax Rostou Router Rozdováděný hradní bača Rušičky Růže Rybáři Řecko Řeka Santorini Seneca Sladkosti Slavík obecný | Common nightingale | Luscinia. Smluvní Sociální sítě Soukromé Svoboda Symphony no. 9 Šábes Šablona proti spamu Tam na východě Tanky a Ukrajina Tenkrát na Východě The Beach Boys The King TP-Link Twitter Události Události na internetu Události ve světě Válka Vánoce Vaření pečení Věda Vlasta Burian Volkswagen WCstory Weizsäcker Wireless N Router TL-WR720N XTranslate Zajímavosti Zdraví Zdraví a životní styl Zelené Znamenám si Žáby Židovské Život na dlani

Oblíbené příspěvky