Spousta nesmyslných aktivit a hra s lidmi |
Takto čteme dnešní článek na serveru aktualne.cz. Reaguji na článek na Aktualne.cz poznámkou co rozhodně nenapíšu veřejně kamsi do komentářů...
vést flamme není cílem.
Pro Aktualne.cz mám slabost, jedny z nejlepších blogů a rozumní lidé v administraci, vrátím se tam...a G+ omezím.
Vůbec se mi nepodařilo zjistit tamní zdravou aktivitu a vytvořit kvalitní lidskou skupinu. To Facebook umí. G+ to prostě neumí, myšlenky Google jsou "na hony" vzdálené uživatelům a jsou jim lidi, kterým strkají reklamy kam se podíváš, ukradení - co si o sobě myslí?
Google+ je katastrofa. Silné slovo? Ne. Víme to ze zkušeností. Na co si to hraje a co je tam za lidi? Víme jen, že se mají jako v bavlnce. Mrtví brouci, možná skrytá....doplňte si sami.
Po napsání: aktivita uživatelů, feedback připomínek a kontakt s uživateli na G+ google obtěžuje to je jisté, nezájem o lidi a spousta nesmyslných aktivit k ničemu. Tam je na prvním místě výdělek - monetizace. Lidi jako sociální a osobnostní subjekt jsou zřejmě druhořadí, ale jsou pečlivě sledování (a vypnout to nemůžete).
Příspěvky z debaty na aktualne.cz k tématu, cituji:
Google Vám v reklamě nabídne zcela přesně to, co Vás zajímá. Proč? No protože o Vás vše ví, čte Vám maily a zná celou Vaši komunikaci, protože Android, protože Gmail, protože G+, protože Google vyhledávání + hromada dalších krásných Google věciček, v krásném "user friendly" kabátku, které používáte. Ví kde bydlíte, jak se jmenujete, s kým se stýkáte, kde se pohybujete, komu a co mailujete a jaké stránky si prohlížíte na PC i mobilu. Proto ví, jakou reklamu Vám nabídnout. Zatím je to nástroj k cílení reklamy, do budoucna (spíš ale už teď) však zcela jistě nástroj k Vašemu sledování. Toto není paranoia, to je holý fakt a je pitomost říkat, že nic nelegálního, či nějak pro někoho nepřípustného, neděláte a tudíž Vám nevadí, že Vás někdo sleduje. Facebook ví jen to, co mu sami nasypete. Nemusíte mu dát žádná skutečná data a nemusíte svůj účet propojovat s mailem. Proto FB nemá moc šancí nabídnout to, co opravdu chcete. Jeho síla je v kvantitě, ne v kvalitě (což je doména reklamního systému Google). Můj názor je, že svěřovat veškerá svá data nikým nehlídané firmě je hloupost.
-
Já nechápu proč se do toho Google vůbec pustil. Proč nevěnoval pozornost jiným aktivitám, kam prostě facebook nedosáhne a kde má Google navrch. Vyhozený peníze a do dvou let půjde G+ do kytek. Nikdo tam nebude. Konec citace.
-
Poznámka: This is feedback, boys!
Zdroj: aktualne.cz